AdRIANA

CMO, Footshop

Adriana je veľkou nadšenkyňou data science, pri ktorej sa jej podarilo zablúdiť  k marketingu a zaľúbiť sa! Od práce v mediálnej agentúre a technologickom startupe Exponea, kde radila klientom, ako na marketigové kampane, sa dostala k tomu, čo ju baví najviac - riadenie marketingu v e-commerce startupoch. Jej cesta na strane klienta začala v Eyerim - v jednom z najrýchlejšie rastúcich e-shopov v CEE (Central and Eastern Europe) s očnou optikou a  momentálne pracuje pre Footshop - najsledovanejšiu firmu na českých sociálnych sieťach. Z pozície CMO Adriana riadi takmer 40 členný tím marketingových profesionálov a nadšencov. Vďaka jedinečným a odvážnym kampaniam a kontroverzným brandovým aktivitám, posúva spolu s tímom značku Footshop na vysokú, celosvetovú úroveň. 

Top osobný highlight doterajšej kariéry: 
Adriana neraz počas pôsobenia vo vedúcej funkcii v marketingu čelila v krátkom období enormnému rastu o stovky percent medziročne, ale i enormnému výpadku tržieb (hlavne kvôli pandémii). Vždy však so svojím tímom našla vhodnú taktiku, ako sa prispôsbiť trhu, využiť potenciál súčasného obdobia a "robiť veci inak".


Kde o Adriane môžete nájsť viac:
Linkedin