AdRIANA

CMO, Footshop

Adriana je veľkým nadšencom data science, pri ktorom sa jej podarilo zablúdiť  k marketingu a zaľúbiť sa! Od práce v mediálnej agentúre a technologickom startupe Exponea, kde radila klientom, ako na marketigové kampane, sa dostala k tomu, čo ju baví najviac - riadenie marketingu v rýchlo rastúcich e-commerce startupoch. Jej cesta na strane klienta začala v Eyerim - v jednom z najrýchlejšie rastúcich e-shopov v CEE (Central and Eastern Europe) s očnou optikou a  momentálne pracuje vo Footshop ako CMO. Footshop je najsledovanejšia firma na sociálnych sieťach v ČR, kde riadi takmer 40 členný tím marketingových profesionálov a nadšencov. Vďaka jedinečným a odvážnym kampaniam a kontroverzným brandovým aktivítam, posúva spolu s tímom značku Footshop na celosvetovo vysokú úroveň. 

Top osobný highlight doterajšej kariéry: 
Adriana neraz počas pôsobenia vo vedúcej funkcií v oblasti marketingu čelila v krátkom období enormnému rastu o stovky percent medziročne, ale i enormnému výpadku tržieb (hlavne kvôli pandémii). Vždy však so svojím tímom našla vhodnú stratégiu, ako sa prispôsbiť trhu, využiť potenciál súčasného obdobia a "robiť veci inak".


Kde o Adriane môžete nájsť viac:
Linkedin