BARBORA

Head of digital, Respect APP

Po pár rokoch na strane klienta v poistnom segmente, odštartovala Barbora kreatívnu a reklamnú časť svojho života - prišla do agentúry Diorama na pozíciu social media manažérky. Tu pracovala pre značky Fernet, St. Nicolaus, 4ka aj Swan. Neskôr jej kroky smerovali do brandingovej agentúry Generations, kde stála pri vzniku digitálnej komunikácie značky Cupra na Slovensku a leadovala social a digitálne projekty pre Viessmann Slovensko, Dôveru a supermarket BILLA.
Aktuálne pôsobí v Respect APP ako hlava sociálnych médií a obsahu, digitálnych stratégií, vrátane new media a webových projektov. Jej srdcovkou je TikTok účet Kaufland Slovensko a TikToky zo supermarketu. Práve pri tomto projekte si uvedomila, že keď človek robí veci úprimne a s radosťou, výsledky sa dostavia.

Okrem komerčných vecí sa Barbora v práci venuje aj nekomerčným projektom – napr. pre Úsmev ako dar, OOCR Malé Karpaty či literárnemu Festivalu Novotvar.

Ak práve nepracuje, tak fotí, premýšľa, číta, miluje umenie a venuje sa tvorbe edukatívneho a inšpiratívneho obsahu v jej projekte @dnesne_umenie - odporúčame sledovať.


Top osobný highlight doterajšej kariéry:

Všetky úspešné a funkčné veci, ktoré majú pridanú hodnotu pre klientov a našu spoločnosť, a všetky priateľstvá a skvelí ľudia, ktorých vďaka práci spoznala.


Kde o Barbore môžete nájsť viac:
Linkedin
Instagram