IVKA

Copywriterka


Ivka sa copywritingu venuje už vyše desať rokov. Vďaka rôznorodým klientom a spoluprácam nazbierala široké skúsenosti s tvorbou webových textov, PR a natívnych článkov, magazínov a nerobí jej problém ani SEO. Písanie a hranie sa so slovami ju vždy bavilo a cestu k marketingu si našla už na strednej škole. Popri externom štúdiu na FMK začala stážovať v agentúre Visibility, do ktorej sa po rokoch znova vrátila. Medzitým zakotvila v Hype, neskôr v agentúrach Elite Monday Lovers a PRime Time, v ktorých tvorila texty a články napríklad pre O2, Bioderma, Philip Morris International, Vitis, Kaufland či Ligu za duševné zdravie. Ako content editorka si vyskúšala i prácu na legendami opradenej "strane klienta", a to v jednej z najväčších e-commerce spoločností, Berlin Brands Group, kde v brandingovom tíme tvorila magazín a obsah pre značku Klarstein. Najradšej tvorí obsah, ktorý ľuďom niečo dá, pomôže, poradí, otvorí užitočnú tému.

Trpí vášňou pre módu 30. - 50. rokov, ktorá ju priviedla ku swingu. S priateľmi založila dodnes úspešnú tanečnú školu B-Swing, kde sa venovala marketingu. 

Kreatívne sa realizuje aj pri písaní piesňových textov a poézie. Radosť jej robí originálny, zmysluplný a gramaticky správny obsah, poriadok (v zásuvkách i práci), jar, knihy a lúčne kvety.

Top osobný highlight doterajšej kariéry:

Keď prácou na kampani pre Ligu za duševné zdravie mohla prispieť k obnove zaniknutej linky dôvery Nezábudka a pomohla šíriť osvetu o dôležitosti duševného zdravia. Kampaň si odniesla i zlatého PRokopa. Highligtom je však aj každá práca, ktorá podoprí dobrý produkt či pomôže ľuďom.

Kde o Ivke môžete nájsť viac:

Linkedin