KAJA

Brand and content manažérka

Kaja začínala vo vlastnom grafickom štúdiu, kde sa priučila základom grafiky a zoznámila sa so začiatkami SEO na Slovensku, (v časoch, kedy najväčší top bolo umiestňovanie firmy do katalógu a odkazy v pätičke stránky :). Neskôr prešla pozíciami PR manažérky v neziskovom sektore a robila v dvoch reklamných agentúrach na pozíciach marketingovej manažérky (Visibility) a Key Account manažérky (Riešenia). Popri práci napísala nespočetne veľa blogov a obsah bol stále to, čo ju najviac zaujímalo. Posledné roky je však kvalitný obsah neodmysliteľne prepojený s pozíciami v Google a tým pádom SEO ako takým. Rozhodla sa preto teda všetky svoje skúsenosti zhmotniť v spolupráci so súčasným obchodným partnerom a vrátila sa späť k vlastnému podnikaniu. V spoločnosti Weblauncher si obaja od roku 2018 riadia svoje tímy - Kaja má na starosti obsahovú stránku webu a výstupov Linkbuildingu a jej kolega technickú. Popri práci ešte stále občas aj sama píše blogy pre klientov a zalamuje časopis Dúha pre Úniu nevidiacich a slabozrakých SR.

Top osobný highlight doterajšej kariéry: 

SEO pre Dedoles (Kajin najväčší klient). Za dobrý krok považuje aj odchod z Visibility (kde už nevidela priestor pre rast) a organizáciu a spoluorganizáciu celoslovenských akcií v neziskovom sektore (Deň bielej palice, Biela pastelka, Deň krivých zrkadiel).


Kde o Kaji môžete nájsť viac:
Linkedin