MIŠKA

Copywriterka, Socialists


V Miške sa kreatívna duša prejavila už v mladom veku - v písaní (vytvorila vlastnú zbierku bájok) alebo keď v duchu opravovala chyby na billboardoch. Pri výbere vysokej školy sa jej zdalo, že marketingová komunikácia môže byť tá správna cesta, aj keď vtedy netušíla, čo "robiť reklamu" vôbec znamená. 

Počas štúdia na KAMAKO sa začala venovať "skutočnej" reklame a v lete po druhom ročníku si vytvorila portfólio (aj so spomenutou zbierkou bájok:), prácu ukázala vo Wiktor Leo Burnett a dostala svoju prvú stáž. Po lete na Leškovej sa presunula o dvere ďalej, do Socialists, kde pracovala ako content manažérka pre Zlatý Bažant, Lunter, Zlatú Studňu, Nadáciu Orange a veľa ďalších.

Miška vždy dostala supervising od skúsenejších kolegov, takže sa rýchlo učila a po roku a pol zatúžila po nových príležitostiach. Socialists vymenila za Zaraguzu, kde vyskúšala väčšie projekty pre SLSP. 

Avšak, Miškine srdiečko zostalo na Leškovej - zakrátko sa vrátila späť do Socialists, teraz už ako copywriterka. Pracovala na kampaniach pre Pilsner Urquell, Edenred, KFC, Golem Club, Košice región turizmus a kope ďalších. Aby Miška nevypadla zo social media cviku, pekný content tvorí na jej vlastný IG. Každé nové zadanie je pre ňu výzva, no baví ju moment, kedy príde idea a zrazu cíti, že je TÁ s veľkým I. Následne ide všetko jednoducho (samozrejme nie vždy:), najmä ak má okolo seba inšpiratívny tím kamošov.


Top highlight doterajšej kariéry:

Rok 2021 bol pre Mišku veľmi úspešný. S kolegami sa jej podarilo za kampaň Kraj sveta pre Košice región turizmus získať 4 Klince a bronzovú Effie. Miškin osobno-pracovný highlight bol moment, keď si konečne priznala, že aj po práci má ešte čas si ísť zacvičiť.

Kde o Miške môžete nájsť viac:

Instagram