VERONI

Brand dizajnérka (Freelance), grafická dizajnérka vo Wiktor Leo Burnett

Veroni je člověk s hlavou plnou nápadou a chuťou tvoriť tak, aby výsledok stál za to a ona za ním. Má rada všetko pekné a jednoduché, pretože „niekedy je menej viac”. 

Veroni zbožňuje farby, no 2-3 naraz je akurát tak dosť. To platí o outfite aj o práci. Riadi sa heslom: „výsledok je dokonalý vtedy, ak už niet čo ubrať”. V práci ju väčšinou stretnete so sluchádlami na ušiach, ponorenú do hudby a myšlienkových pochodov tvorivého procesu navrhovania dizajnu či ilustrovaní. Dokáže celé hodiny stráviť kreslením na tablete a čas venuje aj remeselnej tvorbe linoryt. Počas lockdownu, keď musela stopnúť fotenie portrétov, svadieb a cestovanie, sa modelkami na jej Instagrame stali jej rastliny a štúdiom jej byt.

Ako správne umelecká duša, začala svoju tvorbu plagátmi pre Foajé, postupne v agentúre Huxley Nice Agency, objavila čaro tvorenia a našla sa v budovaní vizuálnych identít pre nové značky. Tu sa stretla s veľkou dôverou od svojho leadera Viktora aj veľmi dobrými feedbackmi od klientov. Vždy ju lákala oblasť, kde výsledok môže držať v rukách a ohmatať si ho, či už ide o plagáty, pozvánky, obaly produktov a kníh. Prepadla úplne papierom a tie sú pre ňu  neodmysliteľnou súčasťou pri tvorbe značiek, pretože „Papers is NOT dead!” 

Nakoniec ju objavil Wiktor Leo Burnett, kde pôsobí dodnes, a kde mala možnosť pracovať na veľkých značkách ako je Lidl, Fiat, Škoda, Ministerstvo zdravotníctva, Zlatý Bažant, Budiš, Poštová banka, 365 banka a ďalší.


Top osobný highlight doterajšej kariéry:

Pre Veroni je to 2. miesto na Young Lions 2021 v kategórií Print a najmä vždy, keď počuje nadšený a spokojný feedback od klienta.